Wednesday, August 29

pa

Mi-e dor si mie de senzatia aia de apa calda...vreau prea mult?

cred ca o sa ma duc la mare. la toamna cand cad frunzele vestede. iarna voi merge la ski si asa voi respira minut dupa minut.

toti suntem copii. ar fi frumos sa se poarte unii cu noi ca si cand am fi copii atunci cand nu neasteptam si nici macar sa nu ne dam seama ca se poarta asa?

mi-e somn de tine. inca niste cuvinte pe-o hartie imaginara.

walk outside your mind. you'll see what you have to do.

as vrea sa am o cheste din aia care scrie direct pe computer cu scrisul meu original. ar fi interesant...as descoperi iar cum e sa scrii multe pagini sau poate reversul acestui sentiment?hmm. ramane de vazut altadata.



faceti-mi cadou de ziua mea o gorila din plastilina sau ceva de genu. nu vreau nimic pe care sa-l cumparati. faceti cva de mana voastra. orice.





pa

0 comentarii: