Friday, August 17

Ma bucur

Ma bucur pentru unele evenimente din viata mea zilnica. Si anume nu pot fi decat mai multe pe zi. Si asta e absolut in fiecare zi din minunata mea existentza pe planeta Pamant si Apa. Normal ca fiecaruia i se intampla unele care au legatura cu mine. Sa ma explic.

M-am bucurat foarte tare cand am ajuns intr-un supermarket din Oradea si din 30 de case erau deschise 12 la care erau cozi din alea de ajung intre rafturi. Foarte tare a fost si faza ca am umplut cosul de cumparaturi in 15 minute si alte 20 le-am pierdut la casa la rand. Frate nu vezi ca lumea asteapta la coada? Deschide case frate ca nu moare nimeni! (Tip: Rulaj mare marfuri=Profit=Client happy....doooooooh)

Ma bucur "efectiv" in fiecare zi cand merg cu masina in oras. Mai apare cat-o zebra de nicaieri si hop tre sa sari cu capu in parbriz pt ca unii nu stiu sa puna niste marcaje pe drum (f...ing idiots). Si ca mai dau in gropi si ca abia ma descurc cu o masina printre mii de masini parcate pe strazi incurcandu-mi mersul flexat la volan. Dupa o sesiune de o ora jumate vin acasa tot transpirat si multumind lui D-zeu ca nu s-o ivit vreun lud in fata mea sau in spate sau in lateral.

Ma bucur foarte tare cand merg prin magazine si lumea nu stie sa dea un "Buna ziua!" mai acatarii. Deschide gura frate ca io-s clientu! Ai o onoare ca am calcat io pe acolo asa ca...

Ma bucur cand dau mailuri unor firme importante sa zicem si nu-mi raspunde nimeni cel putin 2 saptamani. De parca io nu as avea nevoie de un raspuns? Aah si mai vin si televiziunile sa ne arate cate-un reportaj cum ca nush ce site din pascani o fost hackuit si acuma gata ii sfarsitu lumii. Totul se intampla ieri la stiri. 10 minute de shit in furca. Marsh in cusca de neprofesionisti. Si mai faceti apoi emisiuni cum ca de ce-s copiii idioti? Pentru ca aud numai tampenii la TV poate?!?!

Ma bucur cand aud de firme cu imagini superuau. De parca ar fi cele mai de vis. Cele mai imaculate, training-uri si de-alea de-alea ca sa te ajute sa-ti dezvolti cariera. Dupa 2 saptamani vezi cu cine lucrezi si-ti vine sa iti dai pumni in cap. No shit!?!

Ma bucur ca traim in Romania. Tot timpul ai ceva la care sa te gandesti sau la cineva. Relax fratzii mei. Totul se rezolva cu calm si minte. Nu trebuie sa va dati topoare in gura si in sabii va bateti.

Voi pentru ce va bucurati in fiecare zi?

Astea fiind zise...Hai noapte faina s-aveti.

0 comentarii: