Thursday, August 2

Discutzii noaptea ca cucii


"soferia mea"


adishoru2003: na? ai condus?

Marcel IRI: yap

Marcel IRI: m-am adaptat cam greu

adishoru2003: da?

adishoru2003: pe unde te-o dus?

Marcel IRI: ca-i oleaca diferit

Marcel IRI: in spate la miorita pe niste stradutze apoi am venit pe vladeasa

adishoru2003: ioai acolo catre universitate?

Marcel IRI: da

adishoru2003: de la inceput te-o bagat in rahatu ala?


"shitty blogs"


adishoru2003: ce-mi place ca numa tu te mai scapi cu cate un commentutz

adishoru2003: asa ii de muta lumea asta

Marcel IRI: si la mine

Marcel IRI: tre sa fiu mai incisiv

Marcel IRI: hihi


"geografie"


adishoru2003: ca israelu vrea sa faca un zid la granita cu egiptul

adishoru2003: deci nu-s pe continente diferite?

adishoru2003: si oarecum departate?

..........

Marcel IRI: nu, is vecine

adishoru2003: deci traiam cu asa o impresie ca n-au nici o legatura

adishoru2003: da' amu serios

adishoru2003: egiptu ii in africa

adishoru2003: si israelu ii in ...

adishoru2003: tot in africa?

adishoru2003: nu


"erdeesh"


adishoru2003: astea is servicii in romania anilor 2007?

adishoru2003: mance-i bata-i rupa-i

adishoru2003: ca numa adevarul il scriu

adishoru2003: ce antireclama

adishoru2003: sa ma combata daca is ei in stare


"bucatar bloggar"


adishoru2003: am pus un buton cu blog-ul bucatarului

Marcel IRI: in timp ce face mancarea mai scrie un post

adishoru2003: pai nu?

adishoru2003: mai da cate o un tip si un trick culinar

adishoru2003: ca in jocuri pe calc

Marcel IRI: mai taie capul unui peste si pac mai scrie ceva

adishoru2003: un fel de doom dar cu o tenta culinara

adishoru2003: un fel de need for fish

Marcel IRI: mai eu cred ca ala dupa ce vede ce simplu ii o sa-si faca propriul blog, o sa faca bani din el si apoi o sa plece de la restaurant

adishoru2003: nu, aici gresesti mon cher

adishoru2003: are clauza in contract

adishoru2003: ii interzice sa isi faca blogushor

adishoru2003: numa d-aia

Marcel IRI: daaaa

Marcel IRI: isi face unu anonim

Marcel IRI: care dupa terminarea duratei contractului o sa devina neanonim

adishoru2003: mna, si cum mai incaseste banii?

adishoru2003: ei, aia e coup d'etat


"music"


Marcel IRI: am descoperit ceva muzica noua

Marcel IRI: la mine in calculator

Marcel IRI: ceva chill

Marcel IRI: interesanta treaba...mmm...

adishoru2003: noroc ca la mine nu prea umbla lumea prin calc

adishoru2003: nu am ce descoperi

........

Marcel IRI: ei nenea Adi...eu fiind plecat ani multzi...

Marcel IRI: acum descopar...la batranetze

adishoru2003: ei, da, ca bine zici

Marcel IRI: si ma bucur de roadele dc++-ului

Marcel IRI: care isi face treaba cu destoinicie

Marcel IRI: cam lenta dar si-o face

adishoru2003: na, poftim, de parca la cluny ai fi avut viteza luminiiii

adishoru2003: nerecunoscatorule

adishoru2003: filistinule

Marcel IRI: pe-aproape

Marcel IRI: viteza sunetului totusi

Marcel IRI: dar numa de la 50 de oameni

Marcel IRI: ne sharuiam intre noi... astia 50

adishoru2003: cam seaca recolta... 50 oameni

Marcel IRI: nu ne-am putut inmulti asa repede

Marcel IRI: erau doar 15% fete

Marcel IRI: scoala de injineri


"usebeu"


adishoru2003: iti dau vineri usb key, ok?

Marcel IRI: apropos de asta

Marcel IRI: te-am visat

Marcel IRI: ca ai venit pe la 1 noaptea ca mi-ai dat usebeul

Marcel IRI: si eu am zis asa: deja gata?

Marcel IRI: si tu da

Marcel IRI: si ai plecat

adishoru2003: na nevoie

adishoru2003: interesant

adishoru2003: inseamna ca tii tare mult la usebeul ala

adishoru2003: daca te gandesti la el atata

Marcel IRI: nu deloc

Marcel IRI: nici macar

Marcel IRI: ca inainte sa vii tu...capacul ala l-am desfacut

Marcel IRI: sa vad ce e dedesubt dooooh oare?

Marcel IRI: si nu era nimic deosebit...(normal)

Marcel IRI: hormonul distrugerii si-a adus aportul aici

adishoru2003: hmmm acest spirit inchizitor a fost dezvoltat in franta ma gandesc

adishoru2003: pe principiul too much time on your hands


"ineptii"


adishoru2003: ooo, mai mult ca sigur, fa-ma mandru ca iti poluez si tie blogu

Marcel IRI: ihi

Marcel IRI: bate inima-n mine

Marcel IRI: tare ta re

adishoru2003: ok, de-abia astept sa imi comentez ineptiile si pe blog la tine

Marcel IRI: si la mai multe!

adishoru2003: dishe bate inima?

Marcel IRI: de fericire

Marcel IRI: pt ineptii

adishoru2003: ca tra sa pompeze sange era raspunsul

Marcel IRI: era prea simplu...

Marcel IRI: era varianta b

adishoru2003: ei na, uneori asta e cel mai bun

adishoru2003: ok, gata, stop, de-ajuns

adishoru2003: ne mai vb

Marcel IRI: cedezi trecerea?




end of the chat

(nu chat ca in franceza ci ca in engleza...asta daca aveati vreun dubiu.ar fi fost prea aiurea sa se termine pisica nu?)

1 comentarii:

Adrian said...

Imi place, chiar a fost interesanta discutia. Si imi mai place ca ai subliniat ce era mai important. Faina treaba. Observ ca in ciuda orei (dupa ora 1 tot sa fi fost) exprimarea e destul de coerenta. Imi place despre noi. Apar eu cam tampitzel la faza cu Israelul, dar sa arunce cu piatra cel fara de pacat :)))