Saturday, December 29

Voi fi tot timpul un pustan cu parul blond


Dar nu intotdeauna...Am gasit un anume om care canta foarte frumos. Sufletu meu il pretuieste foarte tare. Dar mi-e teama ca va deveni iubit de prea multi. Asa ca-l tin eu pentru mine. Poate nu are sa-ti placa sau poate tare mult. Je m'en fiche! Am putea face o comparatie cu o situatie ipotetica. Sa zicem ca pleci intr-o calatorie si ajungi intr-un loc (observati toti ca nu am folosit termenul de ''locatie'' si nici ''cu totii") super-super frumos care-ti place tare tare, poate chiar te-ai indragostit de priveliste. Ai vrea sa imparti cu toata lumea acel lucru? Iti spun ca acum imi dai dreptate.


Plec. Ne vedem la anu' peste cateva zile.

Sa auzim numai de bine! (cred ca asta-i urarea cea mai cea)


Marcel. 29 decembrie 2007.

0 comentarii: