Tuesday, December 18

18 decembrie 1989-2007


Am devenit melancolic, nostalgic dupa unele evenimente. Zambete afisate in unele poze mi-au adus aminte ce perioade faine au fost uneori.

In continuare am o presimtire, o presimtire ca voi apuca o cale pe care nu multi si-ar fi inchipuit-o. Nu ma intrebati ca nici eu nu stiu exact ce voi face. Peste vreo doua luni vedem ce o sa se intample...Doar e acolo undeva un galme ca iar voi apuca un drum greu de urcat.

Cred ca vreau prea multe si prea repede. Asa sunt eu acum, mai nerabdator, nu vreau sa-mi pierd vremea facand ceva neinteresant. Sau vreau sa-mi traiesc fiecare moment fara macar sa pot clipi? Am constatat mai demult ca vremea trece repede. Daca e asa, atunci eu vreau sa am o viteza mai mare decat are timpul meu. Vreau sa castig cursa si am de gand sa fac cum imi dicteaza spiritul. Nu vreau sa regret ca am luat o decizie pentru ca am ascultat de altcineva. Daca e asa atunci vreau sa o fac de mana mea. Intelegi tu?

Astea fiind spuse nu imi cer scuze ca nu am mai scris de demult pe aici. A fost decizia mea si asta (sic).

Stiu ca inca va e dor de mine. Doar nu trageti asa tare de maneca blogului asta ca mi-l rupeti :)

Aaa si inca ceva. Pentru zilele beeeeep, astept pe comentarii niste pile de de la voi de unde as putea cumpara ceva care face kabuuum sau pac-pac-pac-pac-etc...Uneori as avea asa o satisfactie suprema sa beeeeeeep.


P.S. In 16 decembrie 1989 a inceput revolutia la Timisoara. In caz ca uitati in fiecare zi de ce traiti putand sa spuneti ce vreti.

0 comentarii: