Sunday, December 9

00.00 fara 15. Plec la Opera.

Art.1
.
Acestea sunt niste randuri de cuvinte scrise intr-o noapte de decembre 2007. Ce face nostalgia si melancolia? Emotii care sunt aduse intr-o vreme cand nu faci mai nimic interesant. Exact ca si cand ne-am trezi dimineata, am mai sta in acea stare de bine sau am iesi imediat ca sa facem mai departe ce ne-am propus. Bullshit-uri...iar...Nu-i nimic, e plina lumea de ele.





Art.nedefinit

Chiar in acest moment un server imi inregistreaza urmele pe care le las pe aceasta retea enorma de informatie (despre web vorbesc). Cineva analizeaza fiecare cuvant al meu fara ca eu sa stiu. Nu , nu sunt paranoic cum ati crede. Fiecare dintre voi cei care crieti, cautati, va uitati la anumite poze, postati anumite poze, intr-un cuvant tot ceea ce faceti este preluat si analizat in functie de ceea ce-si doreste sa afle sau sa asambleze in conexiuni. Marile companii precum yahoo finanteaza anumite studii care au nevoie de datele stranse pe aceasta retea imensa. Proiectul "We feel fine" e un asemenea exemplu. S-au strans cuvinte scrise de bloggeri, poze postate, datele cand au fost postate si s-au facut corelatii cu meteorologia. Toate astea fara ca voi sa stiti ca orice cuvant ati scris a fost inregistrat si datele au fost folosite pentru a face un "pattern" din ceea ce simte fiecare om. Concluzia e ca toate sentimentele oamenilor se aseamana mai mult sau mai putin. Fiecare scrie in felul lui ceea ce simte si la final putem afla cine s-a simtit de ex bucuros intr-o anumita data. Indiferent de diferentele religioase, de sex, de rasa, etc. toti oamenii se aseamana.


Art.2
.
Sa zicem ca esti nemultumit. Ce te-a adus in starea asta? Ce faci sa schimbi asta? Ce te face sa crezi ca nu vei reusi sa afli solutia? Stii ca daca iti propui sa faci ceea ce vrei sa faci ai sa reusesti indiferent de obstacolele care ti se vor opune in cale? Atunci de ce mai stai pe ganduri? Du-te implineste-ti visul!
.

Art.3
.

Revino aici dupa ce ti-ai implinit visul.Apoi.
Da click pe poze!
Prima---iti trebuie timp sa te poti uita. Istorisiri adevarate.
A doua---Cu ce te poate ajuta internet-ul. Sunt mai multe pagini.

0 comentarii: