Tuesday, December 18

Cuvinte cu greutate


Cand a fost ultima oara cand ai vorbit pe fata cu cineva? Nu-ti amintesti?

De ce nu i-ai zis pe fata ce crezi? Crezi ca daca esti mai diplomat o sa castigi ceva? Mai mult pierzi decat castigi. Pierzi demnitate, pierzi respect. Impune-ti atitudinea si respectul. Castiga-l si atunci ma vei castiga. Doar ca imi spui cu jumatate de gura ca trebuia sa fac altfel nu ma face deloc sa ma schimb.

Abia astepti sa te certi cu cineva vad ca...

Acest post a fost scris impreuna cu cealalta personalitate a mea, prea complexa sa o intelegi. Vai dar ce cuplu minunat ai in tine :) Ce atractie irezistibila este intre cele doua incat se completeaza reciproc....

1 comentarii:

Adrian said...

nu mi se pare ca diplomatia si spusul pe fata se exclud. adica ipocrizia nu e sinonima cu diplomatia.
din nou depinde de situatie cum trebuie sa te porti. nu toata lumea e facuta sa auda totul dintr-o data. diplomatie poate fi sa spui totul, fragmentat sa fie inteles mesajul.
nu intotdeauna iti atingi scopul aruncand totul in ring.
exista intotdeauna cale de mijloc... atata timp cat exista o comunicare continua si nu se aduna reminiscentele cuvintelor nerostite pana la o explozie necontrolata.
recitesc maine ce am scris, poate am ceva de rectificat :P