Monday, December 24

Steaua mea e o clipa doar


Sunt un soi de incapatanare adaugat cu un soi de rebeliune contra-turma. Ceea ce ma face mai special si deosebit decat toti restul. De aceea nu-mi plac aceleasi lucruri pe care le plac tuturor. De aceea caut foarte mult ceea ce imi doresc. Ma zbat foarte tare pentru o clipa. Doar o clipa. Daca iei in considerare o clipa si o compari cu o viata intreaga e o nimica toata. Pentru mine acea clipa e totul.


Si acum tin minte momentul unui gol antologic pe terenul din curtea scolii. Cand era zapada si gheata. Era ora de sport. Toti eram chititi sa ne distram prin intermediul acestui joc. Nu mai era scopul sa castigam ci sa jucam frumos si sa radem. Sa ne chinuim si sa ne placa. Ceea ce am facut o ora. O ora intreaga am fost 12 baieti care au fugit, au ras de ei insisi si de ceilalti, au dat totul,au jucat cu fair-play un sport frumos. Toate privirile de pe margine erau atintite pe noi. Noi ne vedeam de ale noastre. Sa nu ne ranim dar totusi sa fie frumos. Si a fost perfect. Orice atingere a mingii cu piciorul era o arta. Orice efort era apreciat. Am dat totul fiecare dintre noi. Si fiecare a plecat de pe terenul acela inghetat cu o amintire frumoasa. Unul dintre cei 12 a plecat acasa cu una dintre amintirile cele mai frumoase ale vietii lui.


Lupt pentru viitor. Pentru clipa ce mi-o doresc sa o intalnesc. Carpe Diem suna foarte frumos dar nu poate fi adevarat tot timpul. Pentru ca ai nevoie si de liniste. Si de momente in care sa analizezi. Si sa decizi ceea ce vrei tu cu adevarat. Suntem campioni sa-i analizam pe ceilalti dar cine se mai uita la el insusi ceea ce vrea si ceea ce va face pentru a-si indeplini dorinta? Orice om poate fi ce vrea el sa fie. Caracterul fiecaruia vine din experientele pe care le-a avut si din deciziile pe care le ia. Cu cat inainteaza in varsta va fi mai constrans de anumite relatii pe care le are cu diverse personaje. Si va fi din ce in ce mai greu sa schimbe ceva.

Pentru mine anul viitor va fi cu multe schimbari. Sunt mai mult decat sigur. Doar ca vreau sa o iau pe calea pe care mi-o doresc eu. Pentru mine nu conteaza atat ca e greu pe parcurs ci scopul. Unde vreau sa ajung si cu cine sa am de-a face.


Acum e o lume in care daca vrei sa ai succes trebuie sa stii ce sa spui si ce nu. Sa stii sa fii rece, cand sa negociezi si cu cine. Pe parcurs apar tot felul de oameni mai mult sau mai putin complicati cu care interactionezi. Ceea ce te face mare e cum comunici cu ei. Nu mai pui la suflet nimic. Nici prietenii nu pot fi de incredere. Asta ma face sa gandesc ce cale voi alege.


Iris - Eu as vrea...

0 comentarii: