Wednesday, July 11

Si cum ar fi?





Si cum ar fi daca am dori sa avem o schimbare cat de mica in Oradea noastra minunata, draga si iubita...de unii. Fiecare ne dorim niste schimbari prin orasul propriu.

Eu as propune ca vara sa fie tramvaie cu clima in ele?!?! Poate ar lua lumea mai repede tramvaiul si daca tot face mult timp pe drum macar sa te simti bine nu ca intr-o sauna poate?!?!?! Si daca tot nu sunt bani pentru ele macar sa faca sistemul de colectare al banilor din bilete mai eficient. Ceva in genul sa fii obligat sa urci doar pe usa din fatza ca sa compostezi biletul langa conductor si apoi sa iesi pe usile din sapte. Nu cred ca ar costa hipermult asta! Mai greu o sa fie cu schimbarea obiceiului calatorilor dar daca ne adaptam repede iese faina chestia.

Ah si m-as mai baga la cate o sarbatoare a muzicii in centrul Oradiei in weekend. Sau la o plimbare cu o bicicleta inchiriata de la primarie. Dintr-un punct sa o iau si sa o las in altul dar asta e mai greu oleaca. Mai ales ca tre sa pui jandarmi la fiecare bicicleta [o sa incepem sa ii transportam si pe ei pana unde mergem noi :) ]

fundal [roger sanchez: you can' change me]

Sau poate la o sarbatoare a fiecarei tzari cu diferite teme. Gen Oktoberfest autohtonic cu multzi bratwursteli si cu bere deutsch hehe.

Sau un teatru in aer liber, cinema in aer liber

Ori un concurs gen streetball unde sa se intalneasca tinerimea [volei, baschet, etc..sporturi lejere din astea asa mai fun]

Poate un concurs de facut baloane din sapun

Mai sunt si alte idei dar nu o sa le zic pe toate o data nu? politically correct ori ba? curat murdar...

fundal [the cars: drive]

Ma uitam pe blogu lui JEG si vedeam niste ineptii de conversatii...Bine ca am mai ras putzintel.
Cum zicea un amic la mare: "Lume proasta fratee"

2 comentarii:

Adrian said...

deci... nu stiu ce-s cu figurile si cu ideile acestea de schimbat lumea dobandite prin strainatati, dar aici nu merg...
aer conditonat in tramvai? pai tocmai asta e farmecul... ca la noi la nimeni. altii se plang de incalzire globala, noi ne plangem de incalzire locala?!?! solutia... peste 2 luni termini scoala de soferi si te salveaza masina de transportul in comun.
la al doilea punct... sunt zilele orasului, ziua nationala, ziua cetatii, zilele berii, zilele vinului, zilele cucului, dar nu-s faine. si inca nu ne numim metropola sa avem in fiecare w/e ceva fain, desi si eu as subscrie. alte solutii:
bicicleta...mergi pe jos
cinema aer liber... mergi la mare
oktoberfest... vezi Deutschland
baloane de sapun... revezi gradinita :)
in fine, orasul are nevoie de multe, am remarcat cu totii dar... 'la toti n-i greu!' change something or deal with it.
Peace out.

Marcel said...

Roger

mai degraba as utiliza transportul in comun ca nu cred ca o sa am nervi sa iau masina prin oras si sa mi-i vars pe ceilalti neincepatori si incepatori ai scolii de soferi asa cum sunt eu acum :).So raman la solutia mea sâc :)

la alte solutii ader si eu hehe (mai ales la oktoberfest--nu c-as fi un betiv notoriu dar no poate ma ingrozesc acolo de ce-o sa vad si-atunci nu o sa mai beau in veci)

roger out :)