Monday, July 30

[fun] Animale cu glume

Iepuraşul rămâne fără serviciu. Il părăseşte şi iubita. Ca tacâmul să fie complet, proprietarul îl aruncă în stradă.
Aflat în depresie, se hotărăşte să se sinucidă. Se urcă pe un bloc de 100 de etaje şi se aruncă. In cadere, începe să numere etajele:
- 100, 99, 98, 97, 96, 95, 94, 93, 94, 95, 96, 97, băga-mi-aş picioarele în ele de bretele!





O vrabiuta zbura cu viteza la nivelul solului. Din fata ei vine un BMW...Vrabiuta cu viteza spre BMW.............se izbeste de masina... cade ametita toata.Soferul opreste, o ridica, o ia acasa , o pune in colivie, ii pune niste paine,ii pune niste apa...
Se trezeste vrabiuta la un moment dat si se uita buimacita in jurul ei:Vede gratii, vede apa, vede painea...
- Hai sa-mi bag p..a! L-am omorat pe ala cu BMW-ul!




Iepurasul se gandeste sa faca 20 de clatite, avea tot pregatit, dar nu avea tigaie si se gandeste sa o imprumute pe a ursului.
Pe drum se gandeste el ca daca o sa-l intrebe ursul pt ce ii trebuie o si-i spuna ca vrea sa faca 20 de clatite.Mai merge el ce mai merge si se gandeste...
- Daca imi va cere si el clatite? Nu-i nimic o sa-i dau 5 eu sunt mic si imi ajung 15...dar el e mare nu-i ajung, nu-i nimic o sa ii dau 10 ca mie imi ajung 10 ca sunt mic, dar el e mare si poate nu ii ajung nici 10...nu-i nimic ii dau 15 k eu sunt mic imi ajung 5.....
Tot gandindu-se ajunge in fata usii si bate....in gandul lui...ursul e mare daca nu ii ajung 15 si le vrea pe toate?
Intre timp iese ursul la usa si iepurasul nervos ii zice:- Stii ceva ursule? Ma c.c in tigaia ta!




Doi lupi se duc sa fure oi. Ciocanitoarea ii aude si-i paraste ciobanului, care se pune la panda. Seara, ajung lupii la stana si vor sa intre pe o gaura din gard. Intra primul lup pe gaura si ciobanul ii da o bata peste bot. Pune mana la bot si se intoarce catre celalalt:
- Stii ceva: intra tu primul, ca pe mine ma pufneste rasul!




se duce iepurasul la farmacie si intreaba:
aveti droguri?
la care farmacista ii raspunde:
nu avem iepurasule!
a doua zi la fel.
a treia zi farmacista pune niste prafuri sa il pacaleasca pe iepuras.
vine iepurasul si spune:
aveti droguri?
la care farmacista raspunde:
da avem.
iepurasul spune:
aici hef bi ai !!!!

0 comentarii: