Wednesday, July 25

ouais c'est exactement ça

...toujours l’autre
toujours lui
inséparable
étranger
avec ton visage
et le mien
toi toujours avec moi
– et toujours seul...

......................

Chiar daca barbatii ar putea sa inteleaga femeile, tot nu le-ar veni sa creada. AW Brown

Un psihiatru este o persoana care iti pune multe intrebari contra cost, intrebari pe care nevasta le pune pe gratis. Joey Adams

Oricat de frumoasa si de dulce ar fi o femeie, exista cel putin un barbat pe lumea asta care s-a saturat de ea. Anonim

Cele mai multe femei isi propun sa schimbe un barbat, dar in momentul in care il schimba, nu-l mai plac. Marlene Dietrich

...........................................

...J’aurais demandé: vous cherchez quelqu’un ?
Quelqu’un dont on vous aurait parlé?
vous dites: c’est ça.
Vous auriez repris: c’est ça, oui,
quelqu’un que je n’ai
aucun moyen de reconnaître
et que j’aime au-delà de mes forces...

.................................

Ce pierzi atunci cand castigi ceva?

0 comentarii: