Sunday, September 23

Ai un job fain?


O sa vedeti un clip fain.

suspect sa va dea fiori precum scrie si la comentarii.

Intrati pe el aici.

Si nu stiu de ce m-am gandit la Adrian (si el are un blogushor de romanash). Lucreaza intr-un birou de publiciTARI...De fapt stiam de ce m-am gandit la el hihi. Si in sinea mea dupa cum il stiu eu pe el asa mai voios si care stie sa faca oamenii sa zambeasca si sa scoata ce e mai bun din ei...mi-a trecut prin cap sa-i propun cand are timp sa-i puna un pic la munca pe colegii lui si sa faca un filmuletz de prezentare a echipei cu care lucreaza.

Adrian draga daca tot ai inceput

{citez} [o serie de mini-interviuri cu scopul de a prezenta echipa, si bineinteles am fost cobai, sa vedem ce iese. Pentru cei care ma cunosc, raspunsurile nu vor fi foarte revelatoare, insa ofera si cateva chestii noi.]

de ce nu ai face si asta?

1 comentarii:

Adrian said...

Nu zic nu provocarii. Dar deocamdata ma joc de-a copywriter-ul, si exersez scrisul. cand trec la nivelul urmator, promit sa experimentez si cu filmul.
Dar oare de ce te-ai gandit tocmai la mine :D nu stiu, nu stiu.