Tuesday, September 25

Am I cool or what?

Imagineaza-ti ca eu am un Ferrarri rosu si traiesc in Paris. Si ma duc cu el in centru la o banca. Intru, ma asez la masa unui consilier si ii spun ca am nevoie de un imprumut. Ma duc in vacanta pentru 2 saptamani intr-un voiaj in jurul lumii. Si am nevoie de 10.000 de euro. Imi cere tipul ceva care sa acopere valoare imprumutului. Ii arunc cheile ferrarri-ului pe masa si ii spun ca asta e. Masina care valoreaza 250.000 de euro. Tipul imi zice ca e ok facem actele si plec. El duce Ferrarri-ul in parcarea subterana a bancii si o parcheaza. Apoi acesta, in timp ce eu imi sorbeam cocktail-ul pe malul oceanului, cauta date despre mine si isi da seama ca sunt multi-milionar.



Revin din vacanta mai bronzat, mai flexat si merg la banca. Platesc cei 10.000 de euro si dobanda de 15.43 euro. Si el deodata ma intreaba: Dar de ce ati avut nevoie de imprumutul bancii, doar sunteti multi-milionar ?



SI eu ii raspund in stilul meu:


Raspunsul se afla aici.

1 comentarii:

Adrian said...

asta e dintr-un banc. dar imi place adaptarea. chiar voiam sa intreb la ce iti mai trebe imprumut?
DAR imi mai place o treaba... Ferrari rosu, nu un Mclaren argintiu ;))