Monday, September 10

Ep. 2

Am deschis usa si am intrat intr-o camera. O camera de hotel plictisita si posomorata. Jaluzele putin prafuite stau la geamuri. Scaune lipsite de culoare si mmm....e un aer uscat. E destul de greu de respirat. Instinctiv geamul il deschid. Inchid usa. Apoi ma duc sa vad cum e in baie. Aceeasi atmosfera neatragatoare. Sunt obosit tare si decid sa fac un dus. Dupa 15 minute parca a disparut acel aer greu. Ploaia s-a sfarsit asa ca imi vine o idee. Vazusem o bicicleta si am intrebat daca pot sa o imprumut. Mi s-a spus ca e in regula asa ca in 5 min sunt in plina actiune. Ma plimb prin centrul orasului si vad oameni in costume care sunt pe skateboard-uri in adidasi. Se aude o muzica de langa o benzinarie. E doar europa fm cu o melodie foarte faina.

Ma intorc si am o surpriza. A aparut ceva nou in camera mea de hotel. E o geanta diplomat neagra din piele cu numele meu atasat pe maner. Ma intreb cine a intrat la mine in camera? Intreb la receptie dar nimeni nu stie nimic. O deschid sa vad ce e inauntru. Si am o surpriza de proportii...

continuare...

0 comentarii: