Sunday, January 13

Cecishorul meu ...


Azi Timisoara mi-a amintit de atmosfera de la Geneva. Dupa o seara cam agitata m-am trezit dimineatza nu foarte bine. Am privit afara si am vazut un soare lenes. Desi nu eram bine am iesit afara. Am mers in directia bine-cunoscuta Catedrala-Opera-Piata Unirii. Asa o liniste imprejur nu am mai vazut de demult. Chiar si oamenii iesisera la plimbare in centru. Era interesant. Cum ajungeau toti in fata la Opera, se opreau si priveau. Priveau copii care dadeau de mancare la porumbei, la cei care isi faceau poze, la porumbei facand cercuri deasupra lor. Imi venea sa ma intind pe jos direct acolo in centru si sa inchid ochii.

*****

Am vazut pentru prima oara doua fete care faceau poze la cladirile ce li se pareau interesante. Cand treceam pe langa ele una dintre ele avea o harta alb-negru luata de pe internet si cu linii rosii era traseul lor. Mi-a amintit de mine in trecut...

*****

Opreste-ma si spune-mi ca viata o vezi ca ar fi frumoasa; ca nu o vad foarte bine din unghiul in care stau eu si mi-ai arata cum o vezi tu. Cecishorul meu ...

4 comentarii:

Adrian said...

ok, scuza-ma ca-ti intrerup gandirea complexa, sau mai stiu eu ce curs de la MIT, dar... ce frantz ii ala un "cecishor"?!?
Iti multumesc anticipat pentru lamurire. :))

Marcel said...

Nicio problema :)

Un cecishor e ceva complex, o fiinta care nu se stie daca exista cu adevarat. E ceva mitic, se intalneste din prea vechi timpuri.

Sper sa-mi aduc aminte mai in viitor ce e acela, ok?

Si daca nu e ok tot trebuie sa te supui vointei mele hihi

Anonymous said...

mai asta cu cecishorul meu la inceput am citit-o "cechishorul.." si nah e interpretabila "ce chishorul", am citit articolul si mi-am adus si eu aminte de tine intrecut, ce tineretze:D

Marcel said...

Ca de obicei nicio trrreaba atom...Ei ei daca nu deschizi ochii bine citesti numai ce vrei tu :)))

Stai asa 2 secunde!
Cum sa-ti aduci tu aminte de mine cand eram eu in trecut adica eu fiind acela care nu puteam fi vazut din unghiul tau deoarece am o varsta peste cea a domniei tale si nu ai avea cum si nici in gand sa ma vezi in trebut fiindca eu nu eram cand nici tu nu erai. Cred ca ai inteles ce vroiam sa zic. Nu?