Saturday, June 23

studentieeeeee


ciudat ca nu ma mai intereseaza de nimic. E doar o speranta mica acolo pe undeva ca vei deveni cevace nu a fost inaintea ta. Ca vei fi mai mult dar ca nu va mai conta foarte mult ceea ce vei fi pentru mine. va fi poate odata ceva mai presus decat a fost altadata. Poate asta inseamna experienta si deja stii ce probleme vei intalni si cum sa te descurci. Poate uneori nu voi avea chef de tine si-ti voi zice asta si te vei supara pe mine. Dar nu va mai conta ca prima data pentru ca deja nu mai e ce a fost odata si o sa-mi treaca mai repede.
Sunt putin ametit asa ca nu-i foarte grav. Sigur nu ma fac inteles dar nu ma mai intereseaza. Eu stiu ce simt si pentru mine e suficient. A fost fain oricum ceea ce am trait si chiar nu regret unele lucruri. Normal ca sunt multe momente pe care le puteam imbunatati. Macar acum stiu cum sa procedez. Unele viitoare datzi voi ameliora alteori imi va fi indiferent deci tu vei face tot. Daca vei fi potrivita o sa vedem. Pana o sa ne intalnim mai vedem. Pe mine o sa ma intereseze doar anumite chestiuni la tine asa ca nu te astepta la f multe.
E naspa poate ca ai picat asa intr-un moment al vietii mele si poate o sa fie testul tau de intrare in viata mea. O sa te plac poate daca te porti bine Pana atunci eu o sa-mi traiesc viata si tu sper ca la fel. Cred ca cu mai mult alcool la bord viata e mai frumoasa. Nu incurajez bautul alcoolului dar se pare ca uneori merge.
Traiasca anii de studentieeeeeee! Noroc si sanatate!!!!!!!

0 comentarii: