Saturday, June 23

22

A fost odata data de 22 intr-o toamna. Intr-o perioada avea o semnificatie aparte. Poate era si ceva special avand doi de doi inclus intr-un singur numar. Probabil insemna ceva etrange dar nu mi-am dat seama.
coincidente multe au fost si inca au ramas dar nu cred ca o sa se mai intample ceva pentru ca e greu ca sa-mi mai schimbi punctul de vedere. M-am detasat de tot si nu cred ca mai e ceva de facut. Poate odata o sa ne mai intalnim cateodata si o sa mai vorbim.
Era fain odata. A trecut si am inceput o noua viata. era greu si poate prea frumos ca tu sa fii in ea. poate asteptam sa te schimbi dar asta e daca asa e sa fie atunci asa trebuie sa fie. Acum poate o sa fie mai bine sau poate o sa fie altcumva. in viitor cum zicea cineva o sa ne intalnim si o sa ne dam seama ca am fost prea tineri ca sa poata sa iasa ceva fain. si o sa ne ia nostalgia si cam atat.
Din partea mea toti sa fie sanatosi si sa isi aiba locul in societate precum si-l merita.
e ora 22.00 fix. SI mai vorbeam de COINCIDENTE!
noapte faina

0 comentarii: