Sunday, June 24

Idei...






Azi mi-as dori sa inghete timpul pentru cateva ore sa pot sa mai fac niste chestii inainte sa imi vina somnul.
Ma simt chiar fain, linistit dupa o zi de ''munci grele'' cu fostii colegi de faculta. Nu am suferit deloc dimineata, doar am fost cam adormit. Apoi am pierdut vremea pe net citind tot felul de chestii. Am tras un somn dupa-masa si apoi m-am pus pe citit si inteles chestii logice, matematice. Maine la fel e o zi dedicata asteia. In sfarsit seara am petrecut-o cu muzica faina in surdina si cu multe poze si cuvinte frumoase vazute.

Stateam si ma culturalizam pe blogurile oamenilor nostri dragi din romania si ma uitam la niste poze din cluj si alte orase de prin lume.

Dintr-o data m-a lovit o idee...Ce-ar fi daca as avea timp sa ma duc la Oktoberfest in germania la toamna, sau cum ar fi sa ajung sa vad un meci de NBA gen LA Lakers cu NY Knicks? M-a facut sa ma gandesc la asta un coleg de-al meu. Mi-a zis care ar fi unele tinte de-ale lui, ce i-ar place lui sa vada in lumea asta.
Sau sa ii vad pe cei de la Rolling Stones in actiune? Mi-e dor putin sa vad un concert pe viu. Si mai ales daca e cineva care canta fain si in plus mai e si spectacol.
Cum ar fi pe de alta parte sa merg la Monte Carlo anul viitor la Marele Premiu de Formula1. Sa am o senzatie de furnicaturi pe piele de la zgomotul motoarelor de F1 din cauza ca muntele face ca ecoul sa se auda foarte puternic.
Sau alta idee. Sa ajung sa stau o luna in Italia sa ajung sa cunosc limba cat de cat ca sa ma pot descurca daca o sa mai am prilejul sa vizitez tara. Si apoi sa am sansa sa mai fac o vizita la anul la Fete des Lumieres cu prieteni apropiati mie cu care sa ne distram! De craciun sa fiu pe munte la ski pe partie. ma si vad cu un pulovar de lana gros cu guler cu o cana de vin in mana. De Pasti sa facem o vizita la manastiri in Moldova poate?
As face si o vizita la DisneyLand sau la EuroPark. Sa ma plimb putin cu un montagne-russe si sa raman cu amintiri faine.
Nu as refuza nici un bungee jumping. Dar asta cu anumite conditii de genul sa nu mananc o zi ca sa nu risc nimic .
As mai giugiuli cu un ursuletz mic polar. Sa-i mai dau cate o palma peste blana lui alba si pufoasa , sa simta ca uneori si oamenii pot fi ursi.

Ar mai fi multe de facut intr-o viata de om. Pe parcurs o sa mai vad cu ce senzatii o sa mai vreau sa raman. Ceea ce vreau sa mai fac inca o data e sa urc in Turnul Eiffel la ultimul nivel. Sa simt cum vantul m-ar putea smulge in orice moment de pe turn...E o senzatie care te face sa te simti puternic si totusi slab in fata naturii. Adrenalina te face sa-ti creasca simturile in tot corpul ; stiind ca nu ai cum sa zbori esti mai relaxat si atunci esti fuckin enthusiast!!!


Pe mai tarziu oamenilor!




0 comentarii: