Friday, December 19

Chasing what?


La teve in seara asta pe la 23.50 Nastase isi dadea cu parerea despre cine si ce calitati ar trebui sa aiba ministrul justitiei. Parca mi s-a facut parul de gaina pe maini. Adica Adi Nastase cel care are niste probleme cu justitia din cauza neamurilor? Hei hei stai putin, e prea de tot deja. E pe fata bah.

Cine le-a dat lor o populatie pe care s-o aiba la mana lor ridicata la vot (populatie care in principiu ar trebui sa fie condusa spre o viata mai buna- sau nu asta era menirea lor) ? Toti astia care se dezic de cei de la putere si opozitia ei ar trebui sa-si reconsidere pozitia lor in societate. Printre ei ma aflu si eu si-mi pare rau ca am inceput sa fiu asa pasiv.

Trei amintiri care au legatura cu ideea de mai sus:
1) Era in filmul American gangster o intrebare aparuta din neant: "Vrei sa fii un om care depinde de decizia altora sau un om care decide pentru altii?"

2) O poza intr-un metro in New York : pe un display intr-o linie de metro din New York aparea obsedant mesajul "You can change!"

3) In Atena lumea s-a revoltat impotriva celor de la Putere (motivul a fost uciderea unui copil de 15 ani de catre un politist dar a deviat inspre altele dupa cum se poate observa la teve) - pe un tomberon in flacari aparea scris cu spray graffitti NO CONTROL!

Ce-ai de gand sa faci?
Eu am o idee. si n-am s-o dezvolt aici niciodata. Urmariti filmele Zeitgeist (1 si 2) si Body of lies sa vedeti in ce lume traiti. Va urez sa faceti numai bine. Va va face bine!

0 comentarii: