Saturday, December 27

5 heures dans Paris


Intr-o companie foaarte draguta, dupa cum bine vedeti am ajuns prin noroc-nenoroc sa colindam prin Paris. Aici eram sub Eiffel (zambetul de altfel cand e vorba de Paris e intotdeauna sincer)


Dora fiind artizana acestei poze de mai sus cu Eiffel-ul sclipind la o ora exacta. Si daca va intrebati de ce e albastru si are stele pe el, e fiindca Franta a detinut presedintia UE anul tot 2008.


Pont des Arts biensur toujours. Coincidenta sau nu, eu inainte cu 2-3 zile am vazut le teve pe cineva care amintea cum isi demonstrau unii dragostea fata de partener(a). Si era printre ele metoda din poza de mai sus, ataseaza pe-un gard de exemplu un lacat in locul unde s-au cunoscut. Deci am fost f uimit. Senzatia de deja vu etait la!


Am trecut si prin atelierul lui Brancusi. Uimit iar de niste crose de golf vechi vechi de pe vremea lui. Paris-ul tot timpul ma uimeste si-mi place tare asta :)

Un GRAND MERCI pour Dora! Bisous :) A la prochaine visite!

0 comentarii: