Monday, October 20

Vai dar ce ochi de vultur aveti...


vai vai...Am vazut si eu reclama o data dar mi-a atras atentia doar rosul din reclama. Dar dupa cum bine stim ADI e cam obisnuit sa aiba un cadru mai larg si sa nu se lase prins ca un simplu spectator cum ma aflu eu aici printre voi.


Multumim ca ne-ati atras atentia asupra acestui fapt indubitabil de-a dreptul!


P.S. Uai de cand mi-e pofta de-o piza...mmmm. Oare exista vreun gen de pizza care o sa-mi placa la nebunie? Cred ca raspunsul il stie doar bineinteles, doar el, ADIiiiiiiii!

1 comentarii:

Adrian said...

ok, nu te-am citit de mult, asta e, mea culpa...deci quattro stagioni amestecata cu porumb in emporium suna ok?
:-)))

dar totusi cum ai putut sa nu observi centrul Oradiei? jeez, chiar ca te-ai alienat de locurile natale.