Sunday, October 26

My eeeevil plan is 50% complete


Dupa cum ziceam aici se pare ca s-a-ndeplinit sa am un brand din cele 2 expuse. Cel de-al doilea e un pas.


Calitatea sunetului e, hmm cum s-o descriu..., de nemaiintalnit inca la un calculator de-al meu?!?!


Si-am descoperit ca are si microfon in telecomanda hihi. Produs 2 in 1 :) => o surpriza placuta
Hmm ceva ciudat s-a intamplat! Cand am uploadat poza de mai sus, patul avea culoarea roz dar nu stiu prin ce proces s-a schimbat in albastru !!! Ce s-a intamplat oare? In fine, patul asta e de vis, cica e suspendat de firele de la capete. Foarte interesant; sunt curios oare cum se doarme in asa ceva. Pe de alta parte au inventat oamenii de la University of Hertfordshire din Hatfield camera cea mai relaxanta cu putinta! Vreau si eu s-o iau cu mine atunci cand am nevoie de ea. Oare se poate implini si visul asta? Ce ziceti v-ar interesa?

2 comentarii:

Adrian said...

sa le folosesti sanatos... pe boxe.

da' aparatul ala imi lasa si mie gura apa... numai ieri ma treceau niste reverii spre un canon sx110, asa dintr-o data, fara nicio planificare. anyway, m-am calmat (am rata la masina) :-))

poza cred ca si-a schimbat culoarea ca era cmyk si pe blogger apare rgb, alta explicatie nu am... si e plauzibil.

anywho, sa ma tii la curent cu aparatul, ca-s curios :-P

Marcel said...

uh yeah. astept sa iau ceva banutzi de undeva si sa ma cadorisesc cu unu de-ala hihi.