Saturday, September 27

Lung, luuuung sir de cuvinte

Lasand titlul deocamdata deoparte, se pare ca am un record personal pe macar ziua asta. Am gasit un site care are foarte multe cuvinte pe o pagina. Si foarte putine poze, poate are una, n-am stat sa o gasesc :-)

Deci, e un site care nu are scop publicitar dar care vinde ceva. Parca asa am citit cateva dintre primele cuvinte. Vreau sa zic ca, acest site e ZA SHIT! Adica cine poate sa citeasca tot ce scrie acolo in mai putin de-o zi e ZA MASTER OF SHIT! Am dat in jos sa vad cam cate cuvinte is si am constatat ca-s multe, scuze, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte rau :-)

Site-ul e aici : CLICK


Gerald de Palmas - Vérité
Asculta mai multe audio Divertisment »
Ala de-o facut site-ul e chiar bun. Si-o fi pierdut copilaria sa scrie toate prostiile alea...

Holy crap! Dac-ar fi un emoticon cu maxilarul in cadere prins de mana stanga l-as pune
Have fun! Si...please do not try this at home!

0 comentarii: