Tuesday, February 12

Catifea, semineu si lacrimi

Azi 12 februarie e o zi importanta pentru mine.
Evenimente placute in weekend s-au transformat in neplacute. Cu toate astea desi nu ma simt bine o sa fac eu cumva sa iasa bine. Ma bazez si pe noroc asa un pic. Daca nu risti nu castigi nu?

Trebuie sa inceapa un nou capitol pentru mine. Iar stim toti ca inceputul e mai greu. Nu m-am temut eu niciodata de asta. De cativa ani parca e in fiecare zi greu, in fiecare zi e ceva nou, neprevazut. Incapatanat cum sunt ma arunc in apa rece, fiind curajos sau poate putin nebun. De acum incepe adevarata cursa. E pe bune acuma! Trebuie sa joc inteligent, sa fiu prost cand trebuie si istet cand se impune. Iar cand voi castiga voi zambi doar cu coltul gurii, pentru ca nu-i asa, victory is sweet...

Fac ce vreau cu viata mea. Dar macar sa ma bucur de ea. De aceea regulile se schimba. Le schimb eu. Imi doresc altceva sa fac si asa voi face. Trebuie sa gasesc solutia. It's just mathematics. It's always mathematics. Si chiar ma pricepeam la mate si-mi placea tare...

E timpul sa ma fac cunoscut. Am crescut si descopar ca inca nu stiu carei lumi apartin. Unii ma percep ca un om matur altii copilaros...Linia intre cele doua ar trebui sa o trag eu. Dar ar fi prea trist sa renunt la una si sa raman doar cu una.


*****





*****




*****
Constatam acum o saptaman doua ca nu-mi mai place atata praf si murdarie prin oras. Evenimente recente mi-au intors gandul oarecum adica am vazut si locuri curate si a aparut speranta de mai bine. Ciudat cum o chestie de o ora jumate poate sa-ti dea peste cap mersul lin al lucrurilor, sa te ravaseasca un pic sa simti ca nu-i chiar asa usor cum sperai.
.
*****


0 comentarii: