Wednesday, May 14

Ei, ei Adishorule...


Facut azi un print screen de pe "mega" site-ul statistics.ro si ce-mi vad ochii? La categoriaaaa blog romanashul e pe 230. Si asta nu ar fi tot daca Adi n-ar fi aparut cu o pozitie mai sus...229!

S-a strigat bingo! :)

EU as vrea (cum zice un cantec de la Iriiiis) sa ajung printre primii 200 ?! Si apoi facem o smecherie si aparem in primii 150. APoi vedem. Pe ce bani ne vindem stiinta blogushoara, nu?

Adi e oare de acord cu logica mea ?

Update 1:
blogushor Adi -- 164
blogushor Romanash -- 194 (pfffui)

1 comentarii:

Adrian said...

uite, in sfarsit comenteaza cineva caderea mea in statistici. eram candva si pe 120, parca si pe 96 daca mai tin eu minte. dar asta cand postaleam zilnic. s-au dus zilele alea. dar pot reveni. asta nu e o promisiune, doar o posibilitate.