Sunday, October 28

so long


"Cauta-ma tu!" : pentru mine azi are doua sensuri. Pentru voi, nu stiu cate ar avea.
Azi am castigat si nu ma bucur.
cateodata sunt atat de complicat incat nici eu nu-mi dau seama de ce. poate ca sa nu fiu ca restul?
nu am mai scris de demult. Nu din cauza ca nu mi s-au intamplat multe ci...pentru ca nu mai am rabdarea ca la sfarsitul zilei sa scriu un moment definitoriu din ziua pe care am trait-o. Raman franturi care au sa piara duse de crivatzul uitarii.
so long...pe altadata, alte vremuri!
Marcel

1 comentarii:

Adrian said...

drept ii ce zici tu aici. si eu cu greu imi intretin blogushoru. atata numa, ca vad ca ma citeste lumea, si incerc sa scriu cand am olecutza de vreme.
in alta ordine de idei... ce poza tareeeee!!!
tot ma tai cand vad culorile alea. si eu vanez un peisaj fain de toamna, pe o zi senina.
inca mai vanez.