Wednesday, May 16

despre noi toti...


Of viata asta! Uneori simti ca parca zbori alteori te aduce la realitate...E interesant cum de multe ori adultii au acelasi comportament de zi cu zi, luat in general, cu comportamentul pe care-l aveau si cand erau copii. Reactiile pe care le are fiecare in anumite momente depind foarte mult de ceea ce simte in acel moment acea persoana si de experientele reusite sau ratate prin care a trecut pana in acel moment. Cand devii adult sunt atatia factori care te pot influenta si devine din ce in ce mai greu sa iei o decizie. Te gandesti la ceea ce simti apoi la ceea ce simte celalalt si te gandesti oare cum sa-i spui, ce decizie sa iei sa fie mai bine pentru tine sau pentru el, etc...Poate de aceea ne dorim sa devenim din noi copii. Pentru ca era mult mai simplu sa iei o decizie. Fara sa te gandesti la consecinte si alte prostii de-ale adultilor (cei care fac totul pentru noi).
Trecem prin faze multe pana putem spune ca suntem adulti. Poate nu putem spune vreodata ca suntem adulti decat atunci cand avem copii in grija. Suntem intr-o continua schimbare in fiecare zi, fiecare luna care trece. Fara sa ne dam seama dintr-o data ne gandim unde a trecut timpul cand eram copii si radeam si ne prosteam? Ati numarat vreodata de cate ori radeati si plangeati intr-o zi cand erati copii si acum in aceasta zi cand intr-o singura zi stam incordati si fara sa schitam gesturi. Eu personal imi doresc sa fac in asa fel incat sa fac ceva nou cat mai des posibil. Sunt constient ca de foarte multe ori nu fac ceea ce-mi doresc si totusi eu asta imi doresc. Poate in perioada asta nu e posibil (ma opreste ceva)...

0 comentarii: